Tuesday 31 May 2011

Semangat la sangat.

Pagi ni semangat gua lain macam sikit.
Berjalan pun dah gaya ali baba jumpa wang emas.
Tolak tak rebah kata orang utara.
Hari dapat gaji macam ni bukan jadi setiap hari.

 Duit dalam poket campur dalam beg duit ada singgit empat posen.
Jadi gua keluar awal nak tengok duit kat bank.
Dalam kepala otak ni dah ada banyak kerja 'lagho' gua rancangkan.
 





***





Tiga bank gua ziarah nak tanya khabar.
Tiga tiga 'temporary out of servis'.
Gua pandang pak guard bank yang last tu atas bawah.
Makin lama makin kecik pulak pak guard tu gua nampak.
Pak guard tu jeling senapang patah atas bahu dia.
Dia kasi senyum satu kali.
Gua senyum balik sambil start Nouvo S 2.4 Racing Edition.
Memang 'lain macam' betul semangat gua pagi ni.
Lain macam sangat dah ni.



Nasib baik gua tak suka bergurau dengan orang yang ada senapang patah.

No comments:

Post a Comment